Jetindir Oyunlar Euro Truck Simulator 2 Kullanıcı Yorumları

Euro Truck Simulator 2

Kullanıcı Yorumları

Euro Truck Simulator 2 1.25.2.5 için ahmet dedi ki; (23 Nisan 2017 Pazar 14:43 - 1 ay önce)

indirme başlata basıyom bekliyom ama olmuyo

Euro Truck Simulator 2 1.25.2.5 için emre alparslan dedi ki; (14 Nisan 2017 Cuma 21:43 - 1 ay önce)

bu oyunun ürün anahtarını nereden alabiliriz acillll

Euro Truck Simulator 2 1.25.2.5 için Editör dedi ki; (17 Mart 2017 Cuma 01:06 - 2 ay önce)

Sayın Ahmet,

Paylaştığımız dosya ETS 2'nin resmi dosyasıdır, Steam üzerinden satın almadan demo olarak ve haritada kısıtlı hareket ederek oyunu oynayabilirsiniz. Sitemizde zaten illegal içerik paylaşmıyoruz.

Euro Truck Simulator 2 1.25.2.5 için Ahmet dedi ki; (16 Mart 2017 Perşembe 23:13 - 2 ay önce)

sayın hocam,

steam üzerinden satın alacaksak neden burdan indirelim, şuan indirmiş bulundum ürün anahtarı da yok. bu kadar boşuna mı uğraştık yani..

Euro Truck Simulator 2 1.25.2.5 için euro dedi ki; (31 Ocak 2017 Salı 15:53 - 4 ay önce)

kanka bende otobüs modu bide mersedes çıktı hem de modofiyeli

Euro Truck Simulator 2 1.25.2.5 için Editör dedi ki; (25 Aralık 2016 Pazar 15:59 - 5 ay önce)

Ürün anahtarı almak yerine oyunu Steam üzerinden tam sürüm olarak satın alabilirsiniz.

Euro Truck Simulator 2 1.25.2.5 için ozan dedi ki; (25 Aralık 2016 Pazar 13:51 - 5 ay önce)

ürün anahtarını almak istiyorum nerede bulabilirim

Euro Truck Simulator 2 1.25.2.5 için Ali dedi ki; (23 Aralık 2016 Cuma 16:19 - 5 ay önce)

hocam oyun açılıyor introyu geçtikten sonra yeni profil oluşturma yerinde donuyor ve bilgisayar kilitleniyor ancak reset atarak çıkabiliyorum sorun nedir acaba.

Euro Truck Simulator 2 1.25.2.5 için ufuk dedi ki; (20 Aralık 2016 Salı 10:53 - 5 ay önce)

mercedes bu sürümde varmı admin

Euro Truck Simulator 2 1.25.2.5 için aaa dedi ki; (3 Haziran 2015 Çarşamba 13:55 - 2 yıl önce)

ürün anahtarını nasıl alıcaz abı

Sayfalar: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 ..12